layout

Friday, January 27, 2012

mengenali ciri2 seorang penganggur



ngahaha..post kali ni bagi aku interesting sikit (bagi aku). semua orang tau definisi PENGANGGUR kan. aku rasa,tiap2 orang pun akan / pernah merasa hidup sementara dalam golongan pengangguran walau lama atau sekejap,tetap pernah rasa kan?tipu la nda pernah merasa hidup dalam pengangguran .so let discover bagaimana ciri2 seorg penganggur :.


SELALU ONLINE
kalau orang yang bekerja,dia jarang online .kalau si penganggur ,wahahaha ,rajin online.

FACEBOOK SENANTIASA UPDATE
kalau yang bekerja,dia mana bulih buka fb d office.tu pn cover2/pkai mobile(terer kau mbak).kalau si penganggur ,waduh2 mbak..tiap 5 minit post baru mbak.

MAIN GAME DI WAKTU PEJABAT
ketaraan suda penganggur.jarang org yg bekerja dpt main game tem bekerja kecuali malam.kalau si penganggur,jangan kata pagi! tghari /ptg /mlm ada jak tu post d wall minta sent gift /request. ngahaha mcm si ______

PANAS BILA ORG TANYA SUDA KEJA KA BELUM
si penganggur kalau d ajukan soalan ni,kumpum dalam hati berapi api sd siap mcm duduk nda senang lagi .jawapan paling faymes "tunggu jawapan"ngahaha.


4 ciri2 ni aku rasa cukup sd membuktikan seorang penganggur.selebihnya aku rasa anda pun tahu.mustahil nda pernah merasa kan?. sabo je lahhhh haha


Yours Sincerly,
<3 Xieyra




No comments:

Post a Comment