layout

Tuesday, February 7, 2012

pilihan yang sukar dipilih


aku terpikir ,kalau aku di bagi peluang memilih ,agak2 nya yang mana 1 yg akan di pilih. sebab setiap pilihan pasti ada keburukan .andai kata kalau :


CANTIK/HENSEM TAPI BUSUK HATI BETUL
nda guna jga kan cantik/hensem tapi busuk ati mcm bau taik.rasa2 kamu mau ka?haha


HODOH SANGAT2 HODOH TAPI MULIA HATI
lelaki susa ni kan mo terima perempuan hodoh.hehehe.agak2 nya lelaki pilih ka perempuan hodoh yang bermulia hati ini?yg penting serasi bha kan,jodoh nda kemana knun hehe


KAYA TAPI TAMAK/KEDEKUT/MENGUNGKIT
mati lah,keturunan haji bakhil on the town.kalau dpt org macam ni kompom makan ati seja la dpt gf/bf mcm ni.harta nda bole bawa mati syg hoi~


MISKIN TAPI PEMURAH
aku rasa yang ni bleh perbaiki .miskin mana sekali pun,ianya dekat dihat allah jika bersifat pemurah.kalau aku ,aku rembat lelaki mcm ni ngehehe.


BERIMAN TAPI PENIPU BESAR
mudah mudahan aku nda jumpa urg jenis mcm ni.hehe


BERGAYA/SEXY TAPI BAU KETIAK YG NDA BOLE DI BASMI
wakakakka, sendiri pikir la. decision on ur hand kunun


SOPAN SANTUN TAPI CELUPAR
mcm mana ni,kalau di buat bini/laki 2 x pikir kan if dpt urg macam ni.susa2


NAMPAK SOMBONG TAPI PERAMAH
ni kes muka yg npk ja sombong tp peramah actually.urg ja suka menilai org yg muka nmpk sombong knun2 sombong la?salah kau mbak.kenali lebih dekat ya mbak.

takat ni ja entry kali ni.aku bz ni.bz men game (mcm ada urg baca)kasiannnnnnn. kbai!


Yours Sincerly,
<3 Xieyra






2 comments: