layout

Saturday, June 23, 2012

i hate option






hi,its a lazz sunday isnt it? suda lazy ,feel worst lagi. masuk ari ni 1 week being penggangur terhormat suda.  rasa macam teda apa yang mau dipikir tapi tetap terpikir. apa yang di pikir ni kadang2 mengasi bingung. haha, apa aku merepek ni adididi hihi. biar la, blog ku juga. yang membaca ni yg nda phm. besa la ayat2 urang yang malas bepikir tp akhirnya tetap terpikir  ,inilah cthnya hehe.

seBUNALnya, sa tepikir bha:
1.knpa manusia perlu ada pilihan. and paling worst pilihan tu susa di pilih sebab 2 2 pun ada kelebihan & kelemahan masing masing.

2.knpa kita perlu buat 1 pilihan dan bukan 2 pilihan supaya 2 2 pun terpilih , adil dan saksama. 

3.macam mana mo pilih antara 2 pilihan yang terbaik means mana 1 pilihan yang betul2 pilihan terbaik.

4.kenapa 2 2 pilihan ini tidak banyak perbezaan dimana kita senang menilai mana yang terbaik untuk kehidupan .

5.dan lastly kenapa manusia harus memilih?


manusia punya pilihan di mana antara 2 pilihan 1 terpaksa dilepaskan. dengan pilihan yang dibuat, kita beharap pilihan itu adalah yang terbaik dan berusaha menjadikan nya yg terbaik , agar kita tidak menyesal dengan pilihan yang dilepaskan. kerna pilihan yang dilepaskan mungkin tidak kita dapat perolehi balik - source from some blogger 

conclusion nya ~ biar kan masa / takdir / nasib tentukan. just let it , buat rileks ja buat dunno (OH MY ENGLISH) budu . demmit arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! stress ( "o" )



yours sincerly
<3 Xieyra











No comments:

Post a Comment