layout

Thursday, November 1, 2012

build your confident fix your weakness



hahahahhaha~ ari ni aku offday, so dats why la ada masa check2 blog. punya laa lama aku nda update. 
nasip google nda kasi deactive blog ku. syukurannnn.

post kali ni pasal kehidupan. sometimes i wonder, knpa org slalu mengejek people yang suka bermekap and kenapa perlu bangga dgn diri yang knun dirinya tanpa make up pun lawa.
 
taukah girls bermekap sebab ingin meningkatkan level confident, mengurangkan kekurangan pada diri dan memberi semangat untuk melakukan sesuatu . artis pun bermekap bha actually. 

and mekap ialah 1 of trend suda skrg, cuma tu la. bermekap biar la sederhana~ jgn smpai muka di buat mcm colouring book. ckup la sekadar eyeliner+bedak muka+mascara+lipgloss= liang moi.

untung laa kalau dapat face yang natural beauty kn. mentang2 la natural beauty, tambirang lagi ckp "lawa setakat mekap nda guna, tgk aku natural beauty" . phuik kepada people yg buat statement begini.

taukah people yang ckp begitu tu sbnrnya orang yang bangga dgn diri dan riak .astagfirulahh~ ehehe.
 
and one thing aku terpikir, when people nda bermekap, urang ejek muka hodoh, nda bergaya. and when people bermekap, urang ejek hantu la , colouring book la, bla bla bla.
 
bermekap salah, nda bermekap pun salah. kalau yang terlampau lawa tu riak pula dan yang terlampau bidak tu kesian pulak. jadi conclusion nya no body perfect d dunia ni. rupanyaaa~ ehe.

apa apa pun sama2 la kita pikir2 sendiri. yang natural beauty tu, biar la orang suka bermekap, x kacau pun mekap mu. jangan keterlampauan bangga dgn diri sndiri. nanti kelebihan tu di tarik allah.

dan kepada yang kaki mekap , mekap biar sederhana, jgn juga meninggi diri. 

last touching , saya cakap, saya ingat, saya buat. maaf kalau all word d blog ni mcm minta puji. nobody perfect bhaa kan. ehehe.

 Where there is desire, There is gonna be a flame, Where there is a flame, 
Someone's bound to get burned, But just because it burns, 
Doesn't mean you're gonna die, You've gotta get up and try try try.

yours sincerly
<3 p="p" xieyra="xieyra">







No comments:

Post a Comment