layout

Thursday, December 19, 2013

anti VS me

Dear Readers,
Honestly, melihat fesbuk orang yang kita benci dan ANTI more interesting daripada melihat fesbuk sendiri. i even dunno why kenapa and mengapa. maybe we want to know pekembangan status nya , adakah last status membabitkan pasal diri kita, or dia bergaduh dengan orang yang kita wish dia akan gaduh or post dia down etc bla bla bla..........
More interest lagi kalau orang yang kita benci tu take pic, you know the original face and the condition orang tu face to face. but ,You more tahu the auta of the pic yang dia amik and post fesbuk seolah2 dalam gambar adalah seperti face to face...only us know the reality nya. oh goshhhhh !
Lagi lah tertarik, bila yang di ANTI tu post pasal agama segala, mengutuk orang , meluah ketidak puas hati nya terhadap kita kat fesbuk and feeling innocent bila dia yang berbuat jahat, tapi dalam fesbuk mengatakan yang sebaliknya. i called tis munafik people. depan dia buat perangai jahat, but dalam fesbuk, seolah olah dia yang teraniayai. please go die la weiii!
And the funny fact , bila kau tengok mereka rapat, tetapi mengutuk antara satu sama lain, then snap pic, tag tag post with tagline "BESTFRIEND FOREBA". alahaiii.. ini yang dikatakan BFF??? please please please masuk sekolah balik.
Saya terlebih tengok drama macam ni. sometime kalau boleh, taknak buat benda camni.track fesbuk orang but kalau tak buat, kita tak tahu kan yang dia kutuk kita ka , benda yang sepatutnya kita tahu tapi dia tak bagitahu kan and the most harapan is, dia jatuh dengan perbuatannya sendiri. saya rasa ramai yang berharap orang yang kita benci mendapat karma dan balasan terhadap perbuatanya pada kita. dont lie dude. can feel it!
Last word, aku pun tak tahu sampai bila macam ni. but the thing yang kita buat, we make decision.
Regards
Sera

No comments:

Post a Comment